Vilken helg, och vilken Cornelia!:D

Hej!

Jag har haft en grym helg, har fått stå i kök åt konfirmanderna i vällingby nämnligen!
I lördags lagade jag och Sara till förrätt skagen toast, som var sjukt gott. Till varmrätt blev det fläskfilé och potatisgratäng, och till efterrätt blev det marrängsvish.

Allt var jättegott och ett flertal konfirmanderna sa att lördagens middag var det bästa dom hade ätit. Det var verkligen jättekul att höra då jag och sara hade kämpat med maten.
På natten var det midnattsmässa där två konfirmander döptes! Kul, att få gå på dop eftersom jag inte minns om jag har varit på det innan. Jag och Björn gick inte ens och la oss den natten.. Och vi skulle laga mat på söndagen också.
I början gick det bra tills det inte gick så bra. Men konfirmanderna gillade det, sa dom men vad ska man annars säga iof.
Cornelia har varit fett duktig för under hela fastan har hon fastat ifrån kött. Verkligen sjukt duktigt gjort av dig!

Nej nu ska jag titta på tv och planera veckan som kommer eftersom det är skolvecka.


[ Det går inte att ladda upp bilder ]


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Tacktack :)

Det var jättegott!

2009-04-13 @ 15:01:49
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0