Update

Jag lovar, jag ska bli bättre att uppdatera men jag har inte orkat på senaste tiden då jag har haft fullt upp med fotografera och titta igenom bilder samt pluggat. Vad ska man säga om dom senaste dagarna? Dåliga, Helt okej, Bra, Bäst Super? Inte dåligt, men inte bra alltså helt okej. Att fotografera var super! Men resten tex sveriges brottssystem som ska vara så bra suger ju.




Imorgon ser mitt schema ut såhär:

08.00 - 13.15      | TEMA DAG |
12.45 - 14.30  | MÖTE |

Ser ni krocken?! Vet fan inte hur jag löser det här... Skit samma temadagarna är endå astråkiga:)!



Vad ska vi med lagar till då dom endå inte följs, och när man anmäler så läggs åtalet ner.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0