Undrar hur många mobilkameror jag finns med på


Jag undrar lite över hur många foton jag fastnade på igår då jag var den enda som fick gå bakom där Laila, Kim och Janet satt och signerade. Det måste ha varit minst 50 ungdomar som fotade, kul.

Nej nyss kom mamma hem med tårta och den var inte så jättegod direkt, för jag tyckte den var lite för smaklös... Själv älskar jag choklad-tårtor och det kommer definitivt serveras nästa vecka då kusinerna kusinen Sara och faster, och farbröderna kommer och ska fira mig och mamma!
Ikväll ska jag inte vara hemma men vi höres ;) :)

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0