TACK ALLA SOM BETALAR SKATT

Tack, för ni betalar även min sjukgymnastik behandling! Kul att man faktiskt får ta del av skattepengarna redan innan man har börjat betala skatt. Men iallafall...
Jag ska packa min väska med sjukgymnastkläder och borde väl ha med en vattenflaska. För idag ska jag köra stora passet, det innebär att jag ska jogga minst 4 kilometer, jag ska cykla minst 3 kilometer, jag ska använda alla maskiner jag får göra för min sjukgymnast i minst 10 minuter. Då blir säkert ryggen och knät bättre!

Nej men nu hinner jag inte skriva mera, men vi höres!

Jag vill flytta in till stan!

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Hallojj..

Läget?





Du vet att de finns vissa sidor man kan ladda ner musik gratis va?



Kolla min sida så hittar du vart du kan ta dig till ;)

2009-04-07 @ 13:04:39
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Micha

jag har en som jag vill ha men jag bara undrar om du kan fixa linjerna runt bilderna så att det inte ser så paint ut :P jag älskar den som jag har gjort och vill typ inte ändra något annat förutom det =)



2009-04-07 @ 13:07:55
URL: http://typmicha.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Jag har faktiskt betalat skatt, så varsågod! :D Hehe, fast det får jag väl tillbaka vid midsommar (a)

2009-04-07 @ 20:08:17
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack för dina underbara kommentarer under veckan, så oslagbart roliga :-D



Jag vill också flytta till innerstan :-) Big dreams!

2009-04-13 @ 12:06:17
URL: http://vardagspoesi.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0