SOMMARJOBB?

Nu har jag äntligen sökt sommarjobb. Sökte barnomsorg (dagis) och biblotek (vad man nu gör där..).
Min syv konsult skulle rekomendera mig och då är det ju lättare att få ett jobb. Jobben man får varar i 3 veckor och man tjänar ganska bra tror jag. Men det är inte det som är viktigt egentligen, alltså pengarna kommer bara som en bonus då man faktiskt bygger på sin merit lista.

Men jag hoppas inte på för mycket, för jag brukar inte få så jättemycket tur i sånna här lägen direkt.
Nej nu ska jag bädda upp sängen och packa väskan för imorgon.

Imorgon har jag min andakt som ni vet, kanske lägger jag upp texten här på bloggen om jag känner för det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad handlade andakten om?

Kramar

2009-04-16 @ 17:49:11
URL: http://mawan.blogg.se/
Postat av: Jens

Konstigt att du inte har sån tur, jag är också ett ig-barn och har inte heller nån framtid. Vi borde träffas.

2009-04-17 @ 15:20:53

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0