SOLEN LYSER

Godmorgon!
Idag lyser solen vilket innebär att man kommer ha lättare för att bli brun, få hudcancer, bli bländad, springa in i träd vad vet jag. Men för mig är det jättebra med sol, dock är jag ju ljuskänslig och har ganska torra ögon men det brukar inte göra nått direkt :).
Om drygt en timme ska jag åka upp till kyrkan för att få låna objektiv till dagens och morgondagens fotografering. Än har jag inte fått pengar så det räcker till ett bra objektiv. Men det som Bengt hade verkade sjukt bra så jag ska nog ta och kolla var han har köpt det för priset var verkligen inte dyrt, runt 3.000 - 4.000 :- . Imorse vaknade jag extremt tidigt och kunde inte somna om. Därför har jag gått ut och gått i en timme eller mer. Många fåglar och hundägare var ute medans jag lyssnade på musik. Själv skulle jag passa som hundägare dels för att jag mer än gärna går upp tidigt på morgonen och går ut och går och för att jag alltid har velat haft en hund. Kanske i framtiden vem vet!

Igår då jag verkligen inte orkade blogga pga att Sverige har ett sjukt dåligt rättsystem så blev jag (och många andra) bjuden på glass av ingen mindre än Vällingby Församlings Kyrkoherde Helén! Riktigt gott och ett stort tack för det var perfekt ute i solen!


Nu ska jag fixa mig, slänga i mig en macka och dra vidare!
Ikväll har jag gäster så jag vet inte hur mycket jag kommer blogga direkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

tack oskar, vad bra! :D fast jag kommer hem sent på söndag. <3

2009-04-25 @ 13:10:56
URL: http://wasing.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0