Nån lämnade pengar till mig...

Nu kommer jag bara lägga in bilder i detta inlägg och skriva bildtexter


Jag blev så sjukt sugen idag när jag gick igenom centrum på Ben Jerrys, och att jag och min hemkunskapsgrupp hade gjort en misslyckad glass (den var rinnig men god!) hjälpte inte till. Så ett köp av denna blev det och då ska jag allt se en bra film kanske läsa lite eller något och ta det lungt! Har haft en väldigt stressig vecka och inte mindre stressig blev den då jag insåg att jag måste boka om ett ex antal möten!



När jag kom hem såg jag på skrivbordet, en hundralapp inte mycket pengar så jag undrade om mamma kanske hade lagt den av misstag hos mig? Men inte var det hon som hade lagt den där. Misstänker att de är syrran för hon är skyldig mig pengar! Tack.



Den här jackan, Canada Goose kommer jag inte använda mer, dels för jag inte tycker om den och att det börjar bli vår. Nästa vinter kan jag inte ha den. Inte för att jag har vuxit ur den eller så, men jag har en fobi över att ha samma jacka 2 vintrar i rad.



Vet inte varför jag fotade den här gröna växten, men jag tycker allt att den förtjänar att visas i min blogg! Älskar att fota, vilket ni redan märkt för jag fotar ganska ofta. Bör kanske gå en fotokurs som Sofia som jag känner har gjort, eller gör.

Mer bilder kommer sen!

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0