Man ser vilka sina vänner är

Nu ska jag snart åka och träna skitkul , hade verkligen inte velat ligga kvar i sängen nån timme till lixom!
Men det kommer säkert gå skitbra för att jag är taggad på att spela tennis, sen att jag är sjukt irriterad gör saken bättre! Varför? Jo för att när jag är irriterad brukar det gå som bäst för mig, man tar ut all "ilska" på bollen så slipper man visa det utåt.
Eftersom det är ganska långt och åka till min tennis hall är det ganska segt, för en timme från dörr till dörr är jättejobbigt! Men idag ska pappa skjutsa mig dit iallafall, skönt.
Sen när jag åker hem ska jag försöka få tag på Linnea tror jag, för att kolla om hon ska med på Cyber Town imorn som vi junior ledare (dom som kan) ska på ;), självklart är våra juniorer också med! Askul jag älskar verkligen Cyber Town haha!

Nej nu ska jag försöka äta frukost även fast jag inte är hungrig och inte ätit sen 18.15 igår... Brukar du tappa hungerkänslan? För för mig är det så jätteofta men mest på morgonar just nu, asirriterande...


Grattis Alessandra till vinsten i Bäst i Väst!


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0