Längtar

Heej!
Efter nåra timmar framför fotograferingarna idag, igår så orkar jag inte ens titta på skärmen mer. Jag är långt ifrån klar, väldigt långt ifrån men det ska vara klart innan onsdag har jag lovat mig själv för mer än 3 dar ska det inte ta! Men bilderna som ska till Astrid som fixar hemsidan kan nog skickas på tisdag. Perfecto  . Innan jag åkte hem idag så köpte jag ett filter, UV filter för dryga 500:- på expert och bilderna är ju mycket bättre redan. Eftersom jag inte har hunnit fixa dom bilderna kan jag inte lägga upp dom här!
Min blogg kommer eventuellt ändras en del, men inte jättemycket bara att den kommer bli mer en fotoblogg.
För tydligen sticker min blogg ut, jobbigt för er, men vet ni gillar ni inte min blogg så läs den inte!

Nästa helg åker jag upp till norrland för att plåta där. Skojigt värre, längtar som fan!
Nej nu ska jag allt sova så jag blir pigg tills imorgon!

Hejsvejs sverige!

Kommentarer
Postat av: pip299pec

aaaa748zzz

2009-04-27 @ 03:24:21
URL: http://h717v.fesc.info
Postat av: malin

Sorry, jag stavade som en kratta igår. :P Det var inte meningen att det skulle bli med c, jag ska ordna det! :)

Kram

2009-04-27 @ 16:44:00
URL: http://mawan.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0