JOBB FIXAT

Igår ringde mamma mig mitt när jag fotograferade i kyrkan, och undrade om hon kunde öppna ett brev från stockholm förvaltning och självklart fick hon det. När hon sa att de verkar som du har fått ett sommarjobb i bibloteket blev jag skitglad och timlönen är på 69 kr i timmen, eftersom jag kommer arbeta där i 3 veckor kommer det nog bli jättebra!  Även fast jag hellre hade fått ett barnomsorgsjobb så vågar jag inte tacka nej till det här.



Idag har man endast tråkiga lektioner, idrott (som jag inte ens får vara med på pga knän) språk (där vi sitter och snackar mest) och sist och jobbigast,NO (där pratar vår lärare sjukt mycket) känner ni igen ordspråket  "det går in i höger öra lika fort som det går ut i vänster "

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Jag hade också fått brev därifrån, fast jag ska jobba i utemiljö och det är bara två veckor :o

2009-04-24 @ 17:44:56

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0