IMORN KLIPPER JAG MIG!


Min sjukgymnast är verkligen rolig, han hade dubbelbokat mig idag vilket känns jättedåligt! För jag fick ingen sjukgymnasttid idag. Så jag gick upp till Jonna med min andaktstext så hon skulle läsa igenom den, hon tyckte om den och det känns skit bra faktiskt för jag är extremt stolt över den.

Innan jag åkte hem så bokade jag en klipptid eftersom det var extremt länge sen jag klippte mig! Men hur ska man egentligen klippa sig, kort kort eller bara lite grann? Svårt faktiskt, inget bli som man tänkt sig endå. Men hos Bobbys Hårstudio så blir man inte besviken iallafall!

Fast jag blev lite besviken då jag kom ihåg att jag lovade mamma att köpa bröd till maten, och då hann jag inte med bussen.. Men de gjorde ingenting för jag köpte en baugette tills imorn som jag ska göra en god macka till middag imorgon. Fyllningen får allt bli, brie ost och salami och såklart sallad! Det kommer bli super gott!

Nej nu ska jag börja med Gullbach design mönster så det blir klart till ikväll!

Ha det gott

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0