Godmorgon, plugg i ljushallen

Hej!

Eftersom jag har soprov om en timme så valde jag att om prioritera skolan lite, för att sätta sig på en värdelös mattelektion som man endå inte får ut något av, medans man hellre hade satt sig och pluggat på so provet kändes helt fel imorse.
Därför valde jag att sitta i ljushallen och studera so provet. Geografi om USA inte mitt bästa ämne men jag har ju iallafall försökt visst?

Matteprov på torsdag, så de kan ha varit bra och gå men jag klarade alla diagnoser igår när jag gjorde dom och kommer plugga imorn på studiedagen. Aja nu ska jag dra;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg Laila i din bilddagbok

2009-04-21 @ 17:19:11

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0