GLAD PÅSK

Igår gick jag och la mig sjukt sent igen, men dom visar ju så sjukt bra filmer nu under påskhelgen! Så jag låg uppe till 03.45 inatt igen, inte bra. Men jag vaknade iallafall imorse! vilket är sjukt bra Och idag ska jag ju stå i köket, jag verkligen längtar för de ska bli sjukt kul! Att jag har sagt sjukt i varje mening hitils är helt sjukt!


Kvällen igår bjöd på:
Påskbuffé till förrätt
Kött och ris till varmrätt
Kex och ost, samt en god tårta till efterrätt




Imorse fick man detta i sitt påskägg! Vilket ska jag göra av med först, pengarna eller kaninen?¨

Att ta några av mina bilder är olagligt och polisanmäls, dom är skyddade av copyright lagen.

Kommentarer
Postat av: Johan

sv; Okej. nej även fast man inte bryr sig så är det aldrig roligt att höra. :)

2009-04-11 @ 11:44:26

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0