tisdagen:)

Jag har haft världens bästa tisdag! Även fast Synagogan var rätt tråkig. Guiden vi fick där var en gammal tant (ursäkta). Frågestunden var väldigt kul, hon fick en fråga Levde du på 2:a världskriget? alla började skratta, även min solärare:). Besöket var bara en timme, var faktiskt rädd att timmen skulle bli den längsta i mitt liv! Men den gick väldigt fort också det var inte så farligt:). Ska bli kul att åka till Moske, då ska tjejerna ha hukle på sig!

Tankar när vi åkte från Synagogan:
- Om jag blir ordförande hur blir det då?
- Kommer jag ens bli?
- Hur går omröstningen till?

Massvis av sånna frågor, men tack vare Jess kunde jag tänka på något annat:).

Men vid mötet var jag sjukt nervös, och jag var nära på att svimma, men allt gick ju bra.
Jag blev vald till ordförande!!!

Skolans styrelse ser ut såhär:
Ordförande Oskar Frykberg Nordén
Vice ordförande Robin Eklund (?)
Sekreterare Sofia (efternamn) (?)
Vice sekreterare Linnéa (efternamn)(?)

ledamöter
Astrid Ljung
Jonny(efternamn) (?)

Vi blir nog en bra styrelse!


/ O

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0