the day tisdag

skolan började med en härlig matte lektion, läraren var sen, men hon ansåg att fem minuter gjorde ingenting! Rektor kom in och berättade att vi har sovmorgon imorgon från engelskan! Asbra verkligen tänkte jag, på rasten bestämde jag/sofia/astrid ett styrelsemöte, och astrid kopierade 25 papper till mig, mycket skönt att slippa göra saker verkligen men jag fick signera dem att de var från mig, men så jobbigt var det inte! 
på lunchen ringde min mamma och frågade vad jag hade för första timme imorgon, jag svarade glatt att ja har engelska men jag har... sen avbröt hon och sa, vad bra du ska till sjukgymnast imrogon 07.45 där sprack min sovmorgon! Lite mindre trevligt, men det är endå skönt att slippa missa för många lektioner! Spännande och se hur det går imorgon, det är ju första gången.

Slutade vid ett, då kom JessiKa och mötte mig, så gick vi först till intersport för att kolla på tennisskor, fanns inte! Men han sa att de ska finnas i tennisshoppar, men jag påpekade att de inte fanns några här då tittade han bara på mej, och sa: Men jag bor inte här så jag vet inte. USH dålig service! (men jag provade 3 par). Sen gick jag och jess, till HM och kollade på jacka åt mej, skitsnygg jacka, men dock lite för liten, de kommer in större i veckan sa de, ska upp imorn och kolla, för de kan ju ha kommit in! Hoppas på det. Sen gick vi till coop/hemköp och köpte fika och satte oss i kyrkan och spelade tennis via blåtand på våra mobiler som är syskon, (`samma modell) jag vann!! De tyckte inte jess var så kul.

Jag har två prov imorgon, vilket många kan tycka är jättejobbigt, men jag kan dom. Iallafall när jag blir förhörd av, mentor/pappa och när man pluggar själv. Hoppas dom går bra, och hoppas jag får tillbaka mitt Media prov (!!) som jag också hoppas på gick bra, det kändes som att de gjorde det. Morgondagen har många godingar att bjuda på bland annat:


  1. Sjukgymnast
  2. Matte prov
  3. So prov
  4. Kanske svenskan kommer tillbaka
  5. Kolla om jackan kommit
  6. knattarna, jag har andakten.
  7. ONSDAG ÄR ONSDAG!

/O


Kommentarer
Postat av: Emma

De tjocka gubbarna såklart :D

(haha visste att man skulle missuppfatta det)

2008-09-23 @ 20:42:25
URL: http://likeyours.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0