hejsan!

Nu är jag tillbaka, dock orkade jag inte skriva
en bok som ni kanske märkt, men det kommer
jag lovar! Saknade bloggen för mycket faktist
för att vara utan den! Hoppas ni är glada för att jag är tillbaka!

 
( B I L D  F R Å N  S T E L L B E R G  I  D A L A R N A  F Ö R R A  H E L G E N )


Först i skolan träffa man alla och hade fett kul. På lunchen satt jag med, martin, Fulya, Matilda, Joss, Johanna på donken askul verkligen:) vi hade mycket skoj, men det satt några från nån annan skola där och kollade fett snett på oss! Jag var otroligt rolig, med dem. Och har varit asglad hela dagen!

Sen åkte vi in på studiebesök till Expressen/DN

Idag har jag vartit på DN på studiebesök, vilket var mycket trevligt! Rätt kul att se hur de jobbar på en tidning.
Men lärde jag mig nått av dagens besök?
Nej, eftersom allt var klart vi skulle bara redigera sidor! Och skriva EN hel rubrik. Jag suger på svenska, så jag frågade min arbetskompis adam hur man stavade ett ord, (inte för jag minns det).
BILDER FRÅN DN fick också saker från expressen (tidningar..)
Men jag jobbade med DN idag! Verkligen kul asså!

Direkt när jag kom hem, redigera lite! Och ska strax publisera inlägget!


Direkt efter studiebesöket, ringde jag Malin och snackade hela tågresan hem, men när jag skulle handla till pappa en remsa, så var jag tvungen att lägga på.
Jag såg henne när jag hade köpt den, så vi gick tillsammans till kyrkan för att aktivera våra kort, (så vi kommer in i juniorlokalerna) Det gick bra, och vi frågade även om man kunde aktivera sitt busskort, och det kunde man nog! Men jag och malin, valde att aktivera bankomatkortet.
Vi hade knattarna idag, och gud vad kul det var. Vi samlades först med körbarnen(de var sjukt många). Sen hade vi massa roliga lekar med knattarna som kom ( bara fyra kom! ).

Det var mässa också, var med michelle, petra, paul och en jag inte minns namnet på. Vi stack även vidare till subway och åt middag där. Mycket trevligt;). Har haft en astrevlig dag, längtar tills nästa onsdag verkligen, längtarlängtarlängtar!

Detta blev ett långt inlägg, men men. Skriver mer imorgon. Hoppas ni gillade att jag är tillbaka efter min bloggpaus. Ny design kommer inom en månad! den andra råkade jag radera och alla inlägg!

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0