N I H A R M Ä R K T A T T . . .

jag inte uppdaterar lika ofta som förr? Kanske det är enklare att lägga till mig i bloggkoll, för att kunna hålla reda på exakt när jag bloggar, men vill ni läsa hela tiden istället är de helt okej!


Sjukgymnasten hade jag vid kvart i åtta idag, gick bra faktiskt, ska dit imorn igen och på tisdag, och sen ska vi boka in fler tider, nått fel är de på högerryggbensida... Inte så bra, men förhoppningsvis går allt bra! Fick en jättebra sjukgymnast och jag tror att han är bra iallafall. När jag var klar där fick jag allt gå en halvtimme tidigare till skolan, och satt i korrdåren, sen efter ett tag kom salem, och vi körde tennis med våra mobiler, jag vann 2/3 set! woho, haha. fett kul faktiskt. Direkt efter det hade jag matteprov, som jag tror gick bra, kanske inte får vg, men hoppas på G. men B-delen var sjuuuuuuuuuuukt svår kunde bara 4 - 5 tal där. (SÄMSTA!) men men. Hade bara svenska sen och det gick ju bra hade bara missuppfattat allt allt allt allt allt allt allt allt och allt! Men men har en månad ¨på mig att reda ut allt allt allt och alla fel! Haha, Sen var det styrelsemöte där vi snackade bland annat om, tex. miljön i uppan, (varje möte att man inte kan fatta att man inte skräpar ner?!) Hur vi ska göra med massor av saker, kan dock inte säga vad vi exakt snackade om.

So provet då
De gick nog jättebra, eller jag svarade på allt iallafall, alltid något! Men där hoppas jag på max G, ingenting mer iallafall. Det får bli som det blir,

Direkt till knattarna!!!!!
Gick upp och kollade på jackan som inte alls passade iallafall inte nu.

Gick upp en sväng till jonna och snackade om massa saker, senare kom Jeanette och sällskapade, och äåven erica kom! Trevligt, vid halv fem började knattarna, och vi lekte massa lekar, eller jag var dock inte med för jag fotade till nått blad som ska skickas ut! Fick även fota profilbilder på alla, hoppas alla blev nöjda med bilderna!! Sen det var dags för mässa! Vi satt där en halvtimme, och efter en kvart började jag känna mig hungrig, och minutrerna gick så långsamt, men sen gick jag och paul till donken med linnea micha, linda och jonny!
Jonny spelade på sin gitarr, och personalen bad han sluta, och om han inte gjorde de skulle de ringa på vakterna! FÖR TÄNK OM DET SKULLE KOMMA IN 10 PERS MED GITARRER LIXOM!!! Men då påpekade vi att de kunde stänga av musiken för tänk om 20 pers skulle komma in och spela musik vad skulle de andra tycka då lixom?
Haha, kul faktiskt,
Har även träffat bland annat
linnea, yrsa, björn, benke, malin, cornelia, massor fler men minns inte namnet på dem bara!:).

Nu måste jag sova är sjuuuukt trött hah, skriver mer imorgon, ska till sjukgymnasten 13.45

Kommentarer
Postat av: Laura & Olivia

Hejhej!

Nu har vi skrivit ett inlägg om att du gör design på våran blogg :)

Här länkar vi det till dig ;)

http://wwwlollos.blogg.se/2008/august/nrj-kungsan.html#comment

Tacktack XD

2008-09-25 @ 17:03:34
URL: http://wwwlollo.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0