kyrkan hela dagen (nästan)

Tennisskor är inte i sässong tydligen, dom kommer till våren...

Hur ska jag då göra? Jag behöver ju skor och mina andra är för små och jag spelar ju tennis lixom.
Jag får allt komma på en lösning...

Idag har man gått upp vid halv sju, satt på balkongen och funderade på massa saker från igår och hur jag ska planera veckan som kommer, men prov läxer etc. Sen åt jag frukost och dushade, skulle ha tagit halvtiobussen till vällingby. Men jag tog den till spånga och mötte Micha där, eftersom vi skulle till kyrkan och ha familjegudstjänst. När vi kom var det bara körbarn. Så jag och micha tog en kopp te och satte upp bilderna som miniligan hade gjort. Sen blev klockan kvart över tio, då kom jeanette, och linnea. Halv elva hade vi planeringsmöte hur gudstjänsten skulle bli. Jag fick bära korset, den var inte så tung som jag trodde! Men mötet var till kvart i , och inga knattar hade kommit ... Den blev tio i, fem i, då skulle vi gå till entrén, och jag visste inte hur jag skulle bära korset. Men efter klockrigningen gick vi in, och jag gick tydligen asbra enligt Linnea. Efter mässan så satt jag, linnea, micha, jeanette kvar, Jeanette gick först för hon hade gäster, men vi andra satt kvar. Men typ efter en kvart gick micha också. så då satt jag och linnea kvar med linneas kompis stefan typ? Till kvart i två tror jag det var. Mässan slutade tolv, men tiden gick fort när man hade roligt. Jag gick till stadium och prövade de tennisskorna dom hade kvar. Men ingen passade tyvärr.... Men men. Nu har jag pluggat massvis, och fick en chocklad av mamma, haha de var väldigt gott. Imorgon vet jag inte om jag orkar med skolan. är lite krasslig i halsen och är hängig... Min mobil är sjuukt bra föresten, den har GPS, internett MSN, alla möjliga funktioner köpte den på expert i centrum, och är asnöjd verkligen. Hoppas den håller längreän min förra som höll i hmm... 30 dagar bara efter de har den varit på lagning var tredje vecka och hela sommarn, tills nu! För nu fick jag denna mobil w890i. Jag har ett stort problem hösten är här och behöver en höstjacka, tipsa om affärer och om vilken jacka!



/O

Kommentarer
Postat av: Erica <3

jo då förstår jag. Men då blev det ju genast jobbigrae..

2008-09-21 @ 17:40:34
URL: http://ericalundin.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0