cornelia är smart!

Cornelia om argt inlägg!:
Bloggkoll använder man för att se när folk uppdaterar, därför är det smidigast att ha det med folk som inte uppdaterar så ofta så att man inte behöver hålla på att klicka in sig på deras bloggar i "onödan" hela tiden...
Men om man loggar in på bloggkoll och ser att man har tusen inlägg orkar man ändå inte läsa alla. Alltså - bloggar som uppdaterar ofta går man bara in och läser istället eftersom det går mycket snabbare och vi lever i ett stressigt samhälle.

Hon är otroligt smart faktiskt!:D <3


jag är inte arg längre:D ni tkr om mej fast ja uppdaterar

/O

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0