nu är jag tillbaka

I helgen har jag varit med mina knattar och varit på ungdomshelg i kyrkan.
När jag kom till junior för att ha förmöte/planera/fixa så hälsar man på alla, så ser man en man känner igen, Astrid, man hälsade och sa hej hej, men sen förstod man...  HON VAR HEMMA FRÅN TURKIET I HELGEN:D. askul verkligen, !!!! Och vilken förvåning också:O. Det var nog det allra bästa i hela helgen! 

 vi  hade knattarna från 12 till fem ungefär:).  När de kom så fick dom en asgod  sopplunch, med bröd och päronsaft. Vilket många uppskattade:). Efter det så lekte vi massa lekar för att hålla dem sysselsatta, eftersom vissa var färdiga lite tidigare. Sen blev de ansiktsmålade väldigt fint faktist, det var Jeanette och Micha som målade dem. Efter att alla blivit målade, kom Pippi och var helt förtvivlad eftersom hon hade tappat bort sin kappsäck full av guld i. Hon tog med sig alla på en utflyktsfärd på ca 25 min. De träffade, bamse&elaka vargen, Emil och hans pappa, Ronja och skalleper vet inte om de träffade några mer eftersom jag inte var med när de gick, vi andra björn, micha, jeanette, jonna förberedde inför pysslet. De fick måla, göra vänskapsband, pärlpyssel och massor av annat skojs!

När de hade gått så fick vi ledare göra ett workshop pass, jag hade valt kakåbak med henke,yrsa,linnea,micha,jeanette,august,erica,sara ! Trevligt var det, inte för jag hjälpte till så mycket men men. till middag fick vi en jättegod spagetti och köttfärsås. var uppe till typ halv tre, men kunde nog inte somna fören klockan blev 4.50 haha... Vi tittade på film, och gjorde massor av andra roliga saker!

Men jag är väldigt trött idag. Och vi hade en jättefin gudstjänst, men jag stör mig liiiite på att det fanns folk som snackade under gudstjänsten, okej jag är inte superkristen, men man stör inte under en gudstjänst.
Sen var det lunch som gällde, korv med bröd!:). Och erik hade bakat en cheeskake(stavning?) asasasgod!

Det var min helg, har din varit bra?:).

ofn


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Eric stavar med c och cheesecake stavas "cheesecake" :) tack för helgen!

2008-10-12 @ 18:18:01
URL: http://neliaa.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0