Min dag

Skolan

  • Svenska
  • No
  • lunch på donken med josse, fulia, johanna martin!
  • Matte
  • So
  • Mentorstid
  • Två timmars slöjd! (1h 30 min för mig)

Jag gick en halvtimme tidigare eftersom jag verkligen inte orkade! Trodde jag hade allt med mig men jag hade glömt det viktigaste av allt, nomappen  jag fick dock vända tillbaka. Sen kollade jag på datorn och jag älskar den verkligen! Sen har jag varit i kyrkan.


Till middag åt jag på mirella med Linnea, micha, jeanette. Det är askul att jag har fått kontakt med linnea igen vi är ju barndomsvänner. Hon visade under middagen en tidning hon har i uppgift av skolan att göra. Den var asbra verkligen! Bra jobbat !  sen ville jag såklart visa min nya dator och jeanette tyckte väl de var lite datanördigt, men jag skiter i (a). Den är sweat.
På utbildningen gjorde vi massa kul faktiskt, orkar inte riktigt gå in på exakt vad vi gjorde. just nu är jag väldigt glad eftersom jag får min lilla dator till skolan!

Asbra

ofn


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0