Information om Dagens Nyheter DN

President valet i USA kommer påverka oss alla, vissa tror att det finns en anledning att det heter vita hustet, och att Obama lever är ett mirakel. Han är mörkhyad och det finns en 82årig farbror som anser att det finns en anledning till att president huset i USA heter som det gör.

Obama kom med ett förslag som kan göra det lättare för medelklassen i USA att få uppleva den "Amerikanska drömmen".

- Vi kan återupprätta en stämning av rättvisa och balans, som kommer att ge alla amerikaner en schysst chans att uppnå den amerikanska drömmen, säger Obama enligt förhandskopior av ett tal han skulle hålla på måndagskvällen svensk tid.

Utmätningsstoppet för bostadsägare ska enligt planen gälla i tre månader, och bara för folk som bor kvar i de aktuella bostäderna och åtminstone försöker betala av på lånen.
Jag tycker att Obama ska vinna presidentvalet! Hoppas det blir så, eftersom han verkar ha bra tankar om saker och ting.


Nu blev de allt ett litet politiskt inlägg, men en fråga till dig som läser detta:

- Vad tycker du?

















ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0