Håltimme

Ja som min rubrik heter, så har jag håltimme. Inte sådär jättekul att ha första timmen då kunde jag ju ha sovigt en timme längre! Men men. Man kan inte få allt. Men imorse så hade jag behövt sova en timme till. Att stiga upp 6.15 varje morgon är verkligen inte bra. Speciellt när man går och lägger sig vid tolv varje natt, men ikväll ska jag lägga mig vid tio, kommer jag klara det? Haha big problem. Hoppas jag får min skoldator, eftersom jag lär mig allt via dator, och jag ser inte vad jag skriver! Tro mig jag har försökt skriva bättre. Men min logoped har ju föreslagit att jag ska ha en skoldator. Men mina snälla päron ställer ju så klart upp. Jag har verkligen inte haft en bra morgon, och min dag blir väl inte den bästa, men jag ska försöka vara så possetiv som möjligt i alla mina inlägg! Åt er läsare:).


Malin ställer verkligen upp, tack!

ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0