godmorgon kompisar

Min morgon har nog varit en av de bättre faktiskt! Ingen var hemma och man har kunnat ta det lungt. Skönt! Jag ska ta bussen som går 9.08 och har som första timme språk väldigt kul... Sen har jag noprov ännu roligare. Nej men jag har faktiskt pluggat!



Just nu så spelas Coldplay Viva la vida på mtv. Min syrra älskar den låten, den är väl helt okej enligt mig! Senare idag ska jag simma igen, och hem. Det är TRE dagar kvar till pappa köper den där Asus en !:D Asglad. Haha att en sån liten grej kan göra en dag/vecka så bra/bäst? Ibland är man glad åt det lilla.

ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0