godmorgon

Jag funderar på att simma idag igen. Har simmat två gånger den här veckan, men det är så sjukt kul med simning. Ingen tennis för mig idag inte, de är tydligen någon tävling som jag fick veta igår av nån i min grupp(namn?). Imorse var man på promenad. Man mötte många katter och några hundar som skällde haha. Då var det inte ett moln på himlen, men nu är det som ett grått stort moln över hela stockholm, iallafall hos mig  men men. Jag ska plugga lite so, vi läser om hitler och har prov på onsdag vecka 45

Även lite matte vi har prov till torsdag vecka 45! Sämst,



ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0