gårdagen

Jag och jessica bakade en asgod tårta, den hade sylt, grädde, silverkulor, choklad! Fett gott ju:). Sen skulle jess fixa nått med mobilen så jag vilade haha i junior, vilket inte var bra för jag somnade nästan eller om jag somnade, minns inte men skönt var de att vila ögonen!

Vi hade anmält oss till lagamiddag grej igår i kyrkan, det kostade endast 30 kr! De var ett lågt pris för endå bra mat. Till middag lagade vi kyckling wook, den var faktiskt gott!!. Till efterrätt fick vi glass å marränger och lite till. Asnajs, jag träffade emelie som hade varit på ungdom-eu parlamentnågontingjaginteminns men på kvällen eller jha vid sju kom malin till kyrkan, hon hade varit i turkiet hos astrid. Nu kan jag förstå varför hon trivs bra där nere(a).
Jag lekte med ljus också haha, jag hackade ner ett sen smälte jag över med eld, satte ner tre tändstickor så de blev som ett tak, sen tände jag på ljusets veke, efter två sekunder var lågan jättehög!!!! Inget att pröva hemma! kanske inte i kyrkan heller, anyway, de var uppskattat:D ( eller? ).. 
Jag började gå typ tio över tio haha kom hem tio över elva gick med thomas,david,malin, cornelia som hade kommit från nånstansjaginteminns


Tårtan ( dålig bild pga dålig kamera)

god var den

Fikat i måndags

den var också god!

hösten är här


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0