familjedagidag



Idag ska hela familjen göra något, vilket kan bli trevligt men jha ska inte säga att jag inte tror de, men de tror jag inte. Vi ska nog kolla eller handla nått på IKEA. Sen ska vi äta lunch, men det är redan torsdag, förlåt men då är det bara 1 dag kvar sen är de helg och skolan börjar. Men jag går bara vecka 45 och sen har jag 3 dagars praktik på ett dagis, riktigt kul ska det bli. Men det är bara jag som ska praoa i nian iår (iallafall vecka 46). Eftersom jag inte vet om jag ska gå handels eller barn och fritid. Men efter de tre dagarna vet jag nog. Min Syo är verkligen assnäll som har lagt ner tid på detta, hon är en av de bättre på skolan. Om det fanns något pris som årets personal skulle jag lätt nominera henne dit, hon gör så mycket för alla elever som går i åttan/nian säkert sjuor också. Men nu känns det skönt att jag vet hur jag ska lägga upp allt med möten och planeringar, bra bra. Nu ska jag nog fixa det sista och åka vidare.

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0