Falska vänner är nog det...

Värsta som finns, de sviker, de leker så himla äkta och tror att just dom är perfekta. En dag kommer alla att inse vilka de falska är, och då kommer de inse "oj jag förlorade den äkta istället för den jag borde ha förlorat". Jag har mött så himla många falska. Men det är då man inser vilka de äkta är och ibland är det nyttigt att bli sviken, men inte för ofta och inte alla på samma gång, utan nån ibland är enligt mig nyttigt! Varför då? Jo som jag redan sagt att då ser man vilka de äkta är, jag vet vilka mina äkta är, och hoppas verkligen de kommer att stanna. Men jag blir också trött på de som man trodde var sin vän, men inte var det, utan snarare sin ovän. Vad ska man göra åt sånna falska personer då? Det är en gåta som inte kan besvaras.



Av Jenny ©

ett föralltid är för många;
 "tills du blir efterhängsen"

men ett föralltid som går i sanden, kommer föralltid hänga efter dig"



ofn

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0