En trevlig onsdag!

Slutade vid kvart över  ett, vilket var bra eftersom jag skulle ju köpa en present till Malin, skönt med lite tid, men först gick jag runt för att bestämma mig, de blev:

3 doftljus
1 stenbricka att sätta ljusen på
1 Oshkis i Älg(nånting) format:D.

En glad malin det var väldigt trevligt. Gick direkt till jonna för att visa mina presenter, och hon tyckte dem var bra! Taha.
Sen kom alla ledare och vi la upp dagen, vem som skulle göra vad åså. Jag och linnea fick baka, vi hann då snacka om alla saker vi behövde snacka om. Vi bakade nästan 100 muffins, (de blev 45 över till oss ledare) absolut ingen baktanke(aa), Fett kul ju. Sen var de mässa men vi satt på donken och åt, jag paul linnea och henke. Trevligt, Sen var vi väl i kyrkan lite, sen ville micha ha kaffe så vi tog de där, en stor kopp blev de. Men sen ville vi ha köpt kaffe så vi gick till pressbyrån, jättegott kaffe, men de blev kallt på en gång!:O sämst.






Nu får alla ha de så bra, ska dra vidare:)



Oskar


Kommentarer
Postat av: erica

Var det inte de jhag sa? att pressbyrån är bättre ä'n mc donalds när det gäller kaffe å så??

2008-10-02 @ 11:46:26
URL: http://ericalundin.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag hänger inte med. fick malin presenterna igår eller ska hon få dem när hon fyller år? :)

2008-10-02 @ 17:17:00
URL: http://neliaa.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fin blogg.Svara gärna på min fråga i inlägget om Idol. Ha en fortsatt trevlig kväll =)

2008-10-03 @ 22:23:53
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0