bra gjort


Jag känner verkligen för att sätta mig på Expresso House dom verkar ha så många bra saker där, och väldigt goda också.

idag har man varit i skolan, och såklart bråkade man med syrran påväg till bussen. Vi bråkar alltid på morgonen, men imorse var det iallafall bra, tills vi började prata om gymnasievalet för mig som kommer till jul.
Ska verkligen inte bråka med henne mer, för det är så himla tråkigt och jobbigt! Vet ni varför? Jo för hon knäcker mig så himla lätt, och hon har faktiskt alltid rätt, det är ingenting jag bara säger, utan det är nog faktiskt sant.
Dagen rullade på som den skulle, min mattelärare försökte sälja biljeter till oss eftersom hennes bror hade blivit sjuk och kunde inte gå på konseren ikväll i globen. Men dock kunde hon inte sälja dem till oss, för ingen ville väl direkt gå på den konseren.  Mitt språkval är svenska/engelska/matte, och ibland går det jättebra att jobba på de timmarna, men idag gick det helt enkelt inte. Jag var för okoncentrerad, kan dock beror på min dåliga sömn de senaste 5 dygnen. Har inte sovigt sådär jättemånga timmar. Men men det ska jag allt ta igen!
Fick min träningsdagbok idag också! Najsnajs, nu ska man börja träna riktigt seriöst!

















( MIN SYSTER )






















OFN

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0