Vintern är här

Nej men iallafall temperaturen !

Idag har jag inte gjort så mycket har fått en ny tv bänk, inte så fin men den funkar tills vi köper en ny... Den andra var för liten för min 32 tums tv! Jag dushade och sen så fixade jag mig, jag och min familj ska till syrrans kille och hans mamma och hennes kille. De kan nog bli trevligt. Är väldigt nöjd med mig själv just nu ! Har varit ute och gått i två timmar och tjugo minuter, riktigt kallt men skönt att komma in när man har varit ute så länge haha. Snart kommer syrran hem och vi ska titta på film tror jag. Hon ringde mig faktiskt alldeles nyss hon berättade att hon skulle ta bussen klockan två som hon hinner med. Snart är hon hemma. Hos mig är det bara 8 grader imorse var de nästan -4 grader ute för kallt enligt mig. Men tur att man har en stor och varm vinterjacka. Här kommer den på bild:
EVEREST DOWN JKT F8EVEREST1 299:-

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0