Min dag

Mådde inge bra idag faktiskt. Men jag var verkligen tvungen att gå till skolan! Vi hade en jätteviktig matte lektion eftersom vi har prov nu och imorn kommer jag inte gå på matten. Men jag lärde mig inte någonting faktiskt. Matten är sjukt jobbig faktiskt:(. Sen på son såg vi en hitler film, jag sitter för nära tvn men jag orkar inte byta plats. Imorgon har jag so prov ush! Men det går nog bra. Som ni såg i förra inlägget vet ni vad jag såg när jag gick hem! Men innan jag gick hem så var jag hos sjukgymnasten och bokade en tid nästa vecka! Han sa nått med: Ja jag hörde att du hade åkt in! 
Eeeh ja, men nu kom jag sa jag typ. Har tid 13.45 nästa vecka på tisdag! Nu ska jag rikta ögonen in i son och lära mig så mycket jag kan!
 
MTV får mig att tänka bättre!

Imorgon kommer min framsida upp på bloggen hann ej lämna in den idag! Så imorgon kommer den!

Kommentarer
Postat av: ella

ja matte va inte kul i skolan mins jag..hoppas du har en bra dag=)

2008-11-04 @ 14:05:32
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

trist ha en sån lärare ju!men då kan dom ej klaga om d ej går bra häller ju;)

2008-11-04 @ 14:57:22
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: ella

hm!låter ej bra d där ju.

du får klaga tillbax hihihi=)

2008-11-04 @ 15:02:27
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0