IQ- BEFRIAD

Hur IQ befriad är du ?
 
Har du...?

(x) låst in dina skåpnycklar i skåpet?

(x) sprayat hårspray i ögat?

( ) trasslat in ditt hår i hårborsten?

(x) gått in i en lyktstolpe?

(x) fått tuggummi i håret?

(x) fastnat med tungan i ett räcke på vintern?

( ) slagit sönder ett glas när du ska hålla tal?

(x) missat blomkrukan när du skulle vattna blommorna?

( ) trampat barfota på en igelkott

(x) tagit på vänsterskon på högerfoten och tvärt om?

(x) slagit dig på fingret med en hammare?

(x) råkat trycka på stänga av-knappen på datorn?

( ) snubblat på en fotboll?

(x) gett kattmat till din hund?

(x) kallat en lärare för mamma eller pappa?

( ) stoppat in en cigarett på fel håll i munnen?

(x) fått IG på fler än fem prov i rad?

(x) sprungit på ett litet barn?

(x) gått i en vattenpöl med ett hål i skosulan?

(x) tryckt in din nyckel i fel skåp i skolan och försökt att öppna?
 
15

Multiplicera nu ditt resultat med 5
15x5 =  70%

00-25% Du är rena geniet

25-50%  du kan ju vara smartare

50-75% Du kanske borde gå ett extra år i skolan? 

75-100% Sök hjälp 

Jag tänker inte gå ett extra år i skolan =)

Kommentarer
Postat av: Ida

haha läskigt hur mkt som stämde ;)

2008-11-23 @ 18:28:52
URL: http://noinhibitions.blogg.se/
Postat av: QueenY

hahaha mitt resultat: 80%. Haha och jag känner mig riktigt dum nu för jag förstod inte ens varför man skulle gångra med 5 =(..



Fin blogg förresten =D

2008-11-23 @ 20:11:00
URL: http://queenwhy.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0