har inte så mycket att skriva

Nej, jag har nog en bloggkris. Vad ska jag skriva om? Vad vill ni läsa om? Iallafall idag har jag varit ute och gått lite och tänkt på massa saker. Igår på tennisen, vann jag två matcher de var najs. Tränaren skrek att jag var skitbra, men det kändes som att jag var bra faktiskt igår. KF gymnaiset var nog det mest opersonliga gymnasium jag sett/varit i. Som att vara i en lägenhet, inte trevligt enligt mej. jag satsar nog på hts.
Idag kommer min syssling Ida hit på middag, de ska bli trevligt. Hennes och Hannas farmor dog i torsdags, vilket är väldigt synd jag minns hur det var när min farmor dog... jättejobbigt verkligen. Nu måste jag plugga till soprov(har de jämt alltså soprov), och till musikprov ( jag ser inte vad som är skrivet för vi fick skriva själva alla frågor och svar, en dålig metod peter!).

Önska mej lycka till...

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0