Håller med blondinbella!

Det här skrev Bella imorse, håller med till tusen, haha men jag brukar klä mej först. Men de första jag är att sätta på datorn, så den är klar när man har ätit klart och bytt om!


"Det är lustigt det här med oss bloggare. När vi har försovit oss så sätter vi inte på oss de första bästa kläder närmast sängen och springer iväg till skolan med en kaviarmacka i handen och hoppas bli så lite försenad som möjligt. Nej vi bloggare sätter på datorn det första vi gör och berättar för er läsare att vi är sena, stressade och att vi måste rusa iväg. Sedan klär vi på oss och går iväg."

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0