förlåt!

Jag ändrade om i designen nu för den andra ska endå inte ligga uppe så länge! Men nu är det massor av reklam på sidan. Det har diskuterats stort i min klass om varför jag inte har reklam Men nu har jag ju det. ! Om 40 minuter ska jag åka till spånga för att möta upp micha. Därifrån ska hon och jag åka till vällingby och ha knattarna. Det är familjegudstjänst idag. Skojskoj. Igår så såg jag dum och dummare, haha en sjukt kul film faktiskt. Jag behövde skratta och skratta gjorde jag! Ha en toppen söndag! (det kommer en dagens önskning en jätteförvånande idag faktiskt, släpps klockan 19.45 på bloggen)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Orka att du är mytoman och påstår att det snackas om dig i klassen :P

Ingen jävel pratar med dig ju ;)

2008-11-11 @ 16:56:57
Postat av: Anonym

"diskuterades stort i min klass"... det märks inte ens när du är borta

2008-11-11 @ 17:01:56

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0