blondin

Hur får man plats med fyra blondiner på en stol?
- Man vänder stolen uppochner.


En blondin köpte en dagbok att skriva ner alla sina tankar i.
- Tre år senare började hon på sida två.
Varför bytte blondinen bara blöjor på sin baby en gång i månaden?
- Blöjpaketet sa: "Upp till 10kg
Varför kunde inte blondinen skriva siffran elva?
- Hon visste inte vilken etta som kom först.
Vad är det för skillnad på en blondin och yttre rymden?
- I yttre rymden finns det hopp om intelligent liv
Vad säger en blondins blygdläppar till varandra innan en veckas semester på 
Mallorca?
- Vi ses om en vecka.
Vad gjorde blondinen som fick tvillingar?
- Gick ut och letade efter den andra pappan.

Hur många blondinskämt finns det?
- Inga, allt är sant!


Kommentarer
Postat av: räkan ;)

haha, jättekul.

jag är blondin och alla är nte dumma idijuter!

2008-11-15 @ 22:36:12
URL: http://beckapekka.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0