TÄVLING NA. VAR ÄRDU!

Dålig update igen, men igår så slutade jag 10 ungefär va hos erica och hjälpte henne lite, sen var jag sjukt trött och orkade inte blogga.


Men iallafall idag har jag spelat tennis, de gick väl helt okej.
Har inte så mycket att skriva om mer än att na. måste kontakta mig på [email protected] för att få ditt pris! Ny tävling,


vinn ett presentkort på H&M värde 500:-
skriv bara varför du ska vinna och lägg in min länk i ett blogginlägg i din blogg.
Lätt vah?

Men skriv mailen i motivationen inte i epost fältet!

Kommentarer
Postat av: na

Jag har skrivit mejl till dig .. två gånger du svarar inte , :S????

2008-12-14 @ 11:29:00
URL: http://aaavdic.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0