tack alla!

Jag har inte kommit långt med fotandet av julklapparna så jag tar och skriver ner alla istället.

  1. Extern hårddisk på 500 GB -  blev jätteglad, tack kusinerna
  2. Parfym från  Bruno Banani - Tack!
  3. En bok, Hur får du ett extremt roligt liv - tack moster och hennes man
  4. Choklad ask  - Tack mina katter, (det var en present från alice och wilma mosters katter)
  5. Sugrör - haha, tack sara:) som kom från jobbet och gav alla varsit sugrör!
  6. Skjorta från HM - tack den kommer användas!
  7. Tröja från HM tror jag,  - den är så skön!
  8. Hörlurar - Det behövdes
  9. The Scripts nya skiva - den spelas just nu
  10. Ny stor resväska - den kommer användas i Januari då jag åker bort på ledarutbildning.
  11. Samsonite kit, lås, pengafack, bricka där man skriver namn - Stort tack!
  12. Systemkamera canon eos 1000D - Shit jag älskar den!
  13. Ska få en goose

Det var nog de tror jag, kanske inte så jättemånga paket men jag fick allt jag ville ha utom en hundvalp.

Oskar


Kommentarer
Postat av: lisa

asså ursäkta men hur jävla bortskämd får man va? du fick en massa fina saker för skitmycket pengar och så säger du att det inte var så mycket..

tänk istället på hur lyckligt lottad du är.. :/

2008-12-27 @ 23:13:51

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0