så mycket plugg så lite tid

Jag har läst min engelskabok som ska vara klar på måndag. Inte för att jag är klar än på långa vägar, men jag har kommit en bit. Helt sjukt fick 9/15 och 10 var godkännt fick därför läsa om boken . På noprovet fick man IG , men de var väntat hade inte pluggat alls och svarade på få frågor, men nu har jag lärt mig del 1 som är godkänd delen. Ikväll måste jag nog antagligen plugga utifall att jag ska träffa mina sysslingar imorgon med syster, då kan man ju inte läsa bok direkt. Idag har jag hittat eller, hm.. iallafall jag hittade några nya inställningar i min kamera som gör att jag tar verkligen bra bilder! Inga dåliga, fast det beror på vad man jämför med! Lucia fika idag har vi haft, med äkliga lussebullar från hemköp och gott kaffe. Jag kan inte fatta att de är Lucia idag! Men igår firade vi i skolan, årets lucia i min skola var Astrid som går i min klass, sjukt bra hon sjöng! En sak jag inte visste om henne var att hon kunde sjunga, men de är kanske därför hon går i kören haha. Nu kommer dagens bild som jag var mest nöjd med.



Jag använder en kamera som är rätt enkel eller njae de är en bättre än en kompaktkamera men ingen systemkamera. Jag ska köpa mig en systemkamera någon gång! Nikon D90 är jag småsugen på, men den kostar mellan 6.000 - 17.000 lite mycke pengar egentligen!


oskar

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: menar de, hon var grym :D

2008-12-13 @ 18:50:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: ILLAPISSAT.BLOGG.SE

Fin bild =) kolla gärna min blogg!

2008-12-16 @ 17:24:54
URL: http://illapissat.blogg.se/
Postat av: MIKKELSEN@

EN HEL BOK!!

2008-12-17 @ 19:49:39
URL: http://escada.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0