Resan till Bollnäs

Vi åkte ungefär vid nio hemifrån, resan gick jättebra! Jag gjorde detta i bilen:

  • Planerade några datum in i min skoldator (kan inte klara mig utan den)

  • Jag spelade massa spel i mobilen också! Hade ingenting att göra.

Men är det inte sjukt egentligen? Jag och min pappa var ute och åkte igår, skulle sälja min kamera. Men när vi åker förbi ett systembolaget, då ser man massa folk som springer in till systembolaget, helt sjukt att man är så himla oplanerad att handla dagen innan lixom. Stressigt måste det verkligen vara eller hur ? Hur firar du nyår? 

Oskar


Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0