Pepparkakor och kaffe

För att göra en lång dag kort.
Jag älskar pepparkakor och kaffe. Idag har jag druckit mycket kaffe, vilket är dumt för nu är jag överpigg!  Direkt när jag slutade skolan mötte jag micha på bussen, vi skulle äta en tidig middag eftersom vi hade knattarna. med knattarna bakade vi pepparkakor, trevligt! Sen var de mässa, de va nog en av de bättre predikorna jag hört, de va praktikant rebecca (?) som läste den. Riktigt bra! Sen kom paul senare, de va skojs. fick massage av sara:), tack tack! nu är jag hemma och är väldigt trött.
GLÖM INTE TÄVLINGEN! TÄVLA DU MED!
Godnatt

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0