Ny framgång ett nytt liv

Nja inte än iallafall, men som ni kanske kommer märka är att jag kommer ha reklam på bloggen, vilket jag har nu men de tar nog litet tag kanske nån timme till reklamen är upplagd! Astrevligt ju. Hur ska man marknadsföra sin blogg ? Är nån av mina läsare duktig på det? Jag menar ni är 134 st som läser min blogg så kom igen nu. Haha. Dagen bestod av att jag eller min skola hade temadag, kul var det faktiskt. Det kom en som hade suttit i konsentrationsläger under hitlertiden (stavning). Han hade mycket att berätta om verkligen! Sen senare gick jag till jonna och erica och hade astrevligt verkligen, passade då på att kolla lite om vilka som jobbar imorgon. Har nämnligen bokat lokalen tills imorn kan då vara bra att veta vem som kommer att släppa in oss! Jag är otroligt godissugen verkligen. Men det är sjukt onödigt men imorgon kommer jag nog äta onyttigmat det kan jag lova!

oskar

(missa inte reklamen)

Kommentarer
Postat av: MIKKELSEN@

Gick det bra och äta Onyttigmat?

2008-12-17 @ 19:46:28
URL: http://escada.blogg.se/

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0