Hot Fuzz

Först måste jag nog säga att den här filmen var väldigt bra. Den handlade om en inspektör som blev förflyttad från london till landet. Nicholas som han heter i filmen (inspektören), hade inte mycket och välja på när han blev förflyttad till Sandford. Dirket när han kommer till staden märker han att ingenting är som det ska. Redan första kvällen innan han skulle börja jobba, så grep han 20 tals ungdomar för att dom drack. Men det var verkligen inte det stora problemet i den här filmen! Mer kan jag nog inte säga. Men för att ge filmen en bedömning, så ger jag nog den 4 av 5 Oskars!

Kommentarer
Postat av: elin

hej på dig oskar, titta gärna in på min blogg & kommentera, jag är desperat efter hjälp ;)

2008-12-27 @ 17:04:15
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Glad kommunist

Vad händer om man tar dina bilder, även fast det står copyright?

2008-12-27 @ 21:19:16
Postat av: Anonym

Hahaha, 4 av 5 Oskars! Det va smart :D

2008-12-28 @ 19:59:51
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Jojjo

haha men har du sett "Sean of the dead" då den e riktigt kul asså samma skådespelare å samma by men det kommer ett virus istället som gör alla som smittas av det till zombies dt låter inte så kul men den e asrolig!

2008-12-29 @ 21:08:27

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0