Godmorgon mina läsare!

Nu är det inte långt kvar tills vinnaren dras, det är heller inte långt kvar till den nya tävlingen ska börja, har ej bestämt mig än vad man ska kunna vinna. Men jag vill fortfarande ha in mer röster! Annars vinner ni inte. Tills imorn ska jag få minst 15 kommentarer okej? Då säger vi så. 
Nu ska jag snart gå till bussen för att åka till skolan och ha 2 timmarslektioner. De är lite småonödigt att man måste till skolan för två lektioner! Ha det bra mina läsare.


Massa jobb idag, ska nog stanna i skolan och jobba?

Kommentarer
Postat av: Mirre

JA VILL ATT NASIHA SKA VINNA:)

2008-12-05 @ 15:43:32

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0