godmorgon

 idag är det söndag igen. Den kommer varje vecka! Och de innebär att varje vecka är det magsår på söndagen, inte för att de är jobbigt med söndagar utan, att morgondagen bjuder på mer plugg och massa massa lektioner. Idag är det inte mycket som händer, eller det beror lite på faktiskt. Borde plugga, men orkar inte plugga!  Men nästa vecka ser ut såhär

Måndag - Vanlig dag
Tisdag - Vanlig dag
Onsdag - Temadag, judeman kommer
Torsdag - Avslutning med elevrådet är ledig hela dan
Fredag - Julavslutning med skolan

Inte en såjobbig vecka mer än att på måndag har jag två prov! No-omprov och Engelskabokprov, inte så taggad men aja. Nu ska jag nog titta lite på tv eller plugga.


Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria

Jag håller med!

söndagar är ganska hemska, man ligger och oroar sig för lektioner, läxor & prov.

Hjälp!

men nu är det måndag i alla fall!

hoppas dina prov gick bra



Kramar

EmmaWictoria

2008-12-15 @ 12:32:52
URL: http://emmawictoria.blogg.se/
Postat av: MIKKELSEN@

Gillar inte heller söndagar

2008-12-17 @ 19:48:28
URL: http://escada.blogg.se/
Postat av: PICES@

Tagit bilden själv ? :O

Jätte fin :)

2008-12-17 @ 22:07:07

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0