Dagen är nästan slut

Ja, det är den verkligen, klockan är kvart i tre. Har inte gjort nått mer än att ha spelat tennis och kommit hem. Men när jag åkte hem hade jag tappat bort mitt headset så kunde inte lyssna på musik, det var väldigt jobbigt för det var en barnfamilj på tunnelbanan och deras barn dom skrek ganska högt. Jag missade såklart bussen, den åkte när jag såg den tyvärr, men då fick jag vänta i tjugo minuter, och vad gjorde jag då tror ni? Jo jag köpte en Ben Jerrys glass eftersom erica och jonna åt en igår som såg sjukt god ut, och samma glass (Fish Food) var med i jättemånga bloggar jag läste igår, därav Kimza s blogg! jag blir lite irriterad när man kommer till coop, långa köer och otrevlig personal. Inte för dom är otrevliga i sättet dom snackar eller frågar på utan att dom är över trevliga och frågar varje gång man ska dra streckkoden själv i gördetsjälv kassan, så frågar de: Kan du det här ? Fast man vet att dom vet att jag kan det, men och andra sidan så är det trevligt med service. Men coop har jag väldigt svårt för. Nu kommer lite youtubeklipp

Djungelboken - Gymnasieval


Djungelboken ur riksdagens perspektiv




Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0