22 december, bara TVÅ dagar kvar!

Det är inte ens två dagar kvar tills det är julafton och får sina första paket. Städningen gick ganska bra tror jag, lite småstökigt redan, men det är smällar man får ta! När jag hade städat såg jag en film, som handlade om president och secret service saker. Minns dock inte vad den heter men den är sjukt bra. Jag fick ett sms från yrsa som undrade om vi kunde fika, och självklart kunde vi väl det! Jag älskar och fika haha. De var sjukt trevligt, men ingen av oss har någon julkänsla(tror jag). Men vi beslutade oss för att jag ska köpa en systemkamera på mellandagsrean om jag har så mycke pengar, vi delade på en kines meny också gott var det! Men jag tror kinesen bakom kassan förstod att vi skulle dela eller? Efter både fika och middag kollade vi på Åhléns lite sen gick vi till bussen, där stod August! Vi satte oss med han och efter 5 minuter kom en äldre man och bad oss tjocka ihop oss. Han hade en sjukt fin hund och en döv fru som ignorerade honom, när mannen skrek på sin fru att komma närmare, då sa hon nått i stil med: "nej jag går ut vill inte vara här" tror jag. Haha det var dagens roligatimmen. Nu ska jag inte göra så mycket har faktiskt pyamas på mig! Klockan åtta lixom, börjar man bli gammal eller? Nu ska jag nog se en film tror jag och lägga mig! Ska upp tidigt imorgon för att vi ska baka massor av julgodis trevligt va?

Bild av NIKON D40 18-55 SVART
den kostar nu 3.500:- vad tror ni den kostar på mellandags rean? haha!

Oskar

Kommentarer

- Kommentarer som anses stötande mot mig eller någon annan i min omgivning tas bort.
- Kom ihåg att alla IP-nummer sparas, även om du är anonym.
- Vill du ha design, skriv ett mail i min nya email box under kommentarsfältet
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Måste skrivas i annars skickas inte kommentaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

FÖR ATT ANSÖKA DESIGN SKRIV HÄR!

Namn:
Epost:
Ämne:
Meddelande:
Trackback
RSS 2.0